Type, type, type

Sitter här på golvet och skriver på pappas gamla skrivmaskin. Den är underbar och jag älskar att höra ljudet av tangenterna som trycks ned. Lyssnar på gammal jazz och soul och älskar livet just nu.
För tillfället känns det verkligen som om jag har hittat mig själv, det är en känsla jag aldrig riktigt upplevt förut, men den slår mycket annat.
Jag tänker använda denna ett tag men sen så kommer jag köpa en riktigt gammal en, en Remington eller Halda kanske, sånna som verkligen ser antika ut. Så himla vackra.
Nej nu ska jag nog sova om jag ska orka med att vara en människa i morgon.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: E

Fin blogg du har :)

2010-05-16 @ 19:36:49
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0