Shakespeare

God afton amigos!

Har nyss tittat klart på Shakespeare in love, en rätt bra film faktiskt, har bara väldigt svårt för när det slutar olyckligt...but that's life, isn't it? Jag gillade den i alla fall, jag har något för kostymfilmer, speciellt då brittiska sådanna. Stolthet och fördom tillexempel, den kan jag nog se hur många gånger som helst utan att tröttna.

Ja dagen har i alla fall spenderats med mitt skissblock lite då och då. Håller nämligen på med ett porträtt på min mormor och morfar som jag ska ge till sist nämda i 75-års present. Det är fördelen med att kunna rita, man kan ge bort skisser istället för saker och då sparar man in en god slant. Haha framställer säkert mig själv som en snål jävel, men det är ju mycket mer personligt och fint att få något som är hemmagjort.
Har även tagit en långpromenad med mitt lilla monster, som förövrigt löper nu och har blivit helt psykad sen dess, hon mår konstant små ''kärleksattacker'', som jag kallar dem och börjar hoppa omkring och bita mig i rumpan och benen.
Nåväl ska inte tråka ut här...återkommer med något kanske lite roligare i morgon, mån tro kanske en ''Work in progress''-bild.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0