New category!

Hoho, ny kategori har det blivit nu! Min konst får den ack så vackert heta, där kommer man kunna finna både det ena och det andra som jag själv gjort är planen. Bilder, skisser, målningar och texter (förhoppningsvis, min kreativitet går som sagt i stora toppar och dalar).
Första inlägget i nya kategorin blir i alla fall om mitt ganska stora nya projekt, Mormor och Morfar. Det blir en liten WIP (Work in progress = pågående arbete) av moffas framtida 75-årspresent.

Jag är nöjd med resultatet, har kanske sammanlagt lagt ner 5 timmar på den än så länge, men som man ser så är morfar bara en halv kavaj och jag har ganska mycket kvar på mormor också...Långa vägar kvar till perfektion och färdighet alltså. Men jag älskar att måla!



Ja usch jag vet att bildkvalitén är oacceptabelt dålig, men jag förstår mig verkligen inte på pappas scanner, och detta är även gjort på A3, alltså rätt stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0