Ehm...tja?

Hatar verkligen det där med rubriker, isch.
Ligger nu i en liten halvsne (men ändå oerhört bekväm) ställning i min säng, inte att tolkas fel, nejnej. Är lite allmänt tråkig, men vad förväntas egentligen av en klockan tjugo i tolv en onsdagskväll.
Har sovmorgon i morgon, ganska skönt sådär, men ska även hålla ett föredrag på typ 11 min, det drar ner glädjen för sovmorgonen lite grann sådär. Har förvisso inga problem med att prata inför människor, men det är inte precis som pirret i magen är av glädje minuten innan man måste upp där.
Nåväl, borde kanske starkt överväga en liten dejt med kudden och dunis (mitt stora fluffiga täckes smeknamn...från och med nu)

 



Efter mitt fatala misstag med Photoshop, så var jag ju tvungen att ladda ner någon ny form av redigeringsprogram...efter mycket om och men blev det Photoscape...helt ok, har ganska nice filter, men slår inte PS. Detta är den enda bilden jag redigerat än så länge, en bild från Elfies dansuppvisning, som är den vackra längst till vänster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0