A bunch of emotions

Idag har jag upplevt mycket blandade känslor. Trodde i tre timmar att min dator helt slutat att fungera och att jag skulle förlora allt jag hade på den. Alla texter, alla bilder, ja allt jag någonsin gjort. Men fick igång den sen, det var bara laddaren som glappade som tur var. Gjorde en backup så fort jag fick igång den...nu är jag inte lika orolig längre, har inte kännt sån ångest på hur länge som helst.
Andra (aningen mer roliga saker) jag har gjort idag är att sola, läsa och äta. Ganska underbart måste jag säga, älskar verkligen vädret vi har nu, vill aldrig att det ska försvinna. Eller ja en gång var tredje vecka kanske det skulle kunna regna lite bara för att man ska kunna njuta ännu mer av solen sen.

Nog spånat om sånt, nu ska jag göra annat.
Puss på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0